Pesmarica iz prošlog veka '84 - '90 [I]

Pesmarice su bile popularne u mom detinjstvu. Ova je pisana od 1984 do 1990 kada sam vredno sakupljala stihove o ljubavi i patnji i pisala ih u svesku ukrašenu sličicama, koje su izrezane iz tada jednog časopisa u boji,  za mlade Bravo. Nije bilo stikera i raznovrsnih nalepnica, nije bilo ni svakojako ukrašenh notesa - sve smo to radile same i imalo je naš pečat.

Kada smo sekli iz Bravo novina, zanimljve sličice

Svaka nova ljubav je prva, jer svaku voliš kao prvu.
Mika Antić

Govori tiho.
Drveće je noćas budno i meni je žao
da čuje kako je život kratak i nije veseo.

Govori tiho.
Ptice noćas blizu nas pevaju
i meni je žao da čuju kako u glasu nečijem ima suza.

Govori tiho.
U livadi obližnjoj zrikavce se noćas vole radosno i meni je žao da čuju da ljubav u srcu nečijem je tužna.

Govori tiho.
Nebo je noćas beskrajno tankoi meni je žao
da nas čuju zvezde i da im zbog nas tečko ne bude.

Desanka Maksimović



Kada su snovi 
tek počeli da postaju stvarnost.
U san si se pretvorio
ljubavi moja.






Nikada nećeš shvatiti
da i osmehom mogu plakati.

Ljubav po padežima
Prvi padež:
Ko - Šta
   Jednog dečka volim ja.
Drugi padež:
Koga - Čega
   Eto, volim samo njega.
Treći padež:
S kim - S čim
   Volim se ljubit samo s njim.
Četvrti padež:
Šta
   Njega volim samo ja.

Ljubav je sreća
Ljubav je sjaj
Ljubav je početak
Ljubav je kraj.

Crna tabla
bela kreda
Ja te volim
preko reda.

Sa drugima budi manje,
ne treba mi pojačanje.

U ljubavi nemam sreće
Koga volim, taj me neće
Ko me voli, toga neću
Eto takvu imam sreću.

Moja prva ljubav

Na pesku pisah ime tvoje,
al ga izbrisa vetar ljudi,

Na stablu pisah ime tvoje,
ali ga odneše, neki zli ljudi.

Na valu pisah ime tvoje,
ali da val valu dade.

Na staklu pisah ime tvoje,
al staklo pršte u komade.

Zato zapisah ime tvoje
u dno dubine duše moje
da tamo ostane
dok bude bilo i nas dvoje.


Uzmi jedna novčić mali,
Pa raseci srce moje
Mesto krvi ugledaćeč
Urezano ime tvoje.

Tečko je bol ljubavi kriti
U srcu tužan, a nasmejan biti

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...