Pesmarica iz prošlog veka '84 - '90 [II]


Ko bi bio tao moćan
Ko bi bio tako jak
Da opiše šta proživi 
u životu jedan đak.
***
Kad zazvoni zvono školsko
i kad nastane galama
Sretneš pogled
dva oka sjajna 
i tada počinje tajna.
***
Kad sam bila mala
volela sam zvečke
a sad volim kratko 
ošišane dečke.
***


Doviđenja ljubavi

D osta je bilo ljubavi naše.
O vog trenuta znam biće kraj
V idim po tebi šta ćeš mi reći
"I di ja drugu volim znaj"
Đ ak sam još uvek i ti to znaš
E to pred tobom je životni put
Nj u sad imaš, pa neka ti je 
A sad doviđenja poslednji put.

Lj ubav ću svoju pokloniti drugom
U čeniku kao što sam ja
B ila sam nekada srećna sa tobom
A sad nek bude devojka ta
Više nisi anđeo prgavi
I zato zauvek
      Doviđenja ljubavi

Ljubav je reka
što teče bez raja
Poljubac je sila
što dva srca spaja
***

Nemoj ga juriti
nećeš ga stići
Okreni mu leđa
sam će ti prići
***

Ljubav je stvarnost,
Ljbav je mašta,
Ljubav je bol, 
što čini stvasta
***


Da poludiš,
ništa više
Život nikako da krene.
Šta god dođe, uvek dođe
sve u krivo vreme.
***
Ako nisi volela - volećeš
Ako nisi ljubila - ljubićeš
Ako nisi voljena  - bićeš
***

Volim tvoje oči, 
volim njihov sjaj
Volim samo tebe
To već jednom znaj
***

Ako izgubiš ono što si volela
onda živi da bi se setila
onoga što si imala.
***
Voleti voleti to je ideal,
Voleti pa prestati to je kriminal.
***
Ja nisam sama,
ja imam druga
Večno me prati 
zove se tuga.
***

Ljubi ljubi dok si mlad
u starosti nemaš kad.
Kad ostariš ko moj deda
niko neće da te gleda.

Što je ljubav u mladosti
to je tuga u starosti
U starosti grob i raj
u mladosti zagrljaj.
***

Volela sam šuštanje grana
Volela sam cvrkut ptica
Volela sam još i kako
Plave oči tog lažljivca.
***
Plave su oči tvoje
Plava je kosa tvoja
Plava je sada ynaj
Moja najdraža boja.
***

Poznavala sam momke svake sorte
Al ti si mi slađi i od Doboš torte.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...