Momo Kapor: Beleške jedne Ane & Hej nisam ti to pričala [3]

- Jeste li možda za jedno druženje na brzaka?
- ... jedan od onih konfekcijskih momaka (ne zamerite, to govori zloba iz mene...)
- ... čitava stvar podsećala je na one grandiozne završetke P.I. Čajkovskog: taman pomislite da je najzadgotovo, orkestar opaljuje još jednu grmljavinu, a ljubavnici se vraćaju da još jedanput kažu jedno dugome da se više nikada neće zabavljati!

- ... najviše volim da pušim strane cigarete: Muftakis, Džabalesku, Kake-take ...
-... hrče kao tenk u rikvercu ...

- Mislim da vidiš kako on hoda ulicom, čoveče, on jednostavno udahne vazduh, evo ovako, i izdrži tako jedno dvesta metara, a onda utrči u prvu kapiju i izdahe ga...
 Čovek bi mirno mogao da ga upotrebljava kao duček za plažu.

- Moj matori ima fiks-ideju, znate, da je osedeo od mene. I umesto toga da mi bude zahvalan, jer mu prosedi zalisci izvanredno pristaju uz tamnoputi ten, on od toga pravi pitanje.

- To je tvoj problem što si želeo muško, a dobio žensko dete.

- Na časnu reč, retko mi se događa da me neko osvoji na prvi pogled, premda o tome čitam u novinama svaki drugi dan, ali, keve mi, krajnje je vreme da se to i meni dogodi.

-... pošto je vreća kao i svaka druga vreća bila vrećasta...
-... Samo ne znam šta se to događa sa mnom. Nalazim se u tački kada više ne umem da nastavim život, ako me razumete šta hoću da kažem.

ALI NEKAKO NEMAM ŽIVACA ZA TAJ FILM, AKO HOĆETE DA ZNATE O ČEMU SE RADI.

-... uostalom, ne može svako biti šašav do kraja života

65 Otma (mera za otmenost)
75 Koba ( mera za kobnost)

-... Najzad. Ljubav je ljubav, šala je šala - ali je uvek tičina kada zlatna ribica umre.

-... Vrisak!

-... kuća koja je ličila na tapacirana dečja kolica, gledana iznutra. Tako nekako.
-... govori francuski sa ijekavskim izgovorom
-... ljudi moji što mrzim te životne amatere
-... doktor Etker
-... svi su ozbiljni da te spopadne muka
-...pokušala sam kamikaza potez
-... tek radi književnog iskustva

-... Anksioznost - odahnu on sa zadovoljstvom čoveka koji je u emisiji televitijskog kviza "Pokaži šta znaš" prepoznao od prve Vuka Karadžića po drvenoj nozi i rasjnedli kojom je pričvršćivao čarapu, jer ga je nerviralo što mu neprestano klizi naniže.
-... Doktor Mandžuka se na trenutak zadubio u tekst. Što je više ufuravao dublje unutra, ono malo raspoređene kose na glavi sve je više podsećalo na ofucali muf bivše ruske grofice, prilikom školskog eksperimenta s elektricitetom.

-... Haug! Htela sam da kažem da ono standarac i demo de VOLIM TE ipak nekako najviše pali , čak i danas, milsim, kad je svet prešao na vatanje na naučnoj bazi.

-... travnati aranžman ( predjelo )
-... Bez mene! ... Moram da meditiram!

-...na uz to je ličio na onu čuvenu reklamu: Ovo-je-jedan-isti-čovek-pre-i-posle-plastične-operacije. E, pa on je, hoću da kažem ličio na onog čoveka od pre.

-...Mislim nedostajao mi je onaj red iza mene, pa da budem savršeno srećna, hoću da kažem, koji ti je provod da se ljuljaš ako te niko ne mrzi zbog toga.
-... Ne znam ko je uopšte sastavio moju familiju, pa mi nemamo ništa zajedničko sem kuhinje i kupatila.
-... nekako mi nije provod da se oblačim za knjavanje

A šsta da kažem, gde ste otičli, ako vas niko ne bude tražio?

Jaguar, Februar ...

-... jer sam nekako osećala da ću ovde sa Phorja poneti tuce socijalnih kompleksa i sve što uz to fura. Tek onde, u tom hotelu postade mi jasno kolika sam ja Sirota banakćanka od gosn Đure Jakšića.
-...Meni se odjedanput, hoću da kažem, kao nešto cmizdri, kao setila sma se kako je tužan završetak "Prohujalo sa vihorom".

Ko da ga ne voli kad gleda onim svojim okicama što mu se tako divno slažu sa kočuljom!
(Košuljijanović mu je inače crven)








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...