Una, Momo Kapor

Kada sam je prvi put video, sat mi je stao.
... molim da me se ne primećuje...
Zaboravlja se da je Kolombo otkrio Ameriku, a da nije znao ni reči engleskog ...

- Zašto se nisi javljao?
- Bio sam u ludnici.

... Osećao se kao vreća tuge.
... Bože učini da zaspim! Neka brzo dođe jutro. Daj da se probudim mrtav. Život predugo traje, nikad kraja sranju.

... Rado bih te videla...
... mada niko od nas ne priestaje da veruje u bajku i to da je njegov slučaj izuzetak...
... izgleda da  smo u fazi kada nam je manje važan sopstveni život iz straha da ne pradnemo u banalnost...

... ja nemam nikakvu poruku. Hteo sam samo da razgovaramo. Onako ... I nema ništa da kažem u 30 sekundi ...(nakon javljanja telefonske sekretarice)

Već su oboje poznavali tu staru kurvu - život, i umeli da predviđaju šta je sve u stanju da učini, šta sve da istroši i kako da podvali, ponizi, zatre, zatruje, razlabavi svaki čvor.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...