Tri posleratna druga, Đorđe Balašević [3]

Svinjocid (29. Novembar)

(ćale) Ostavljao mi je duge, tolstojevse poruke.

Čak i oni koji su me voleli, ponekad su tajno boli iglama lutkicu napravljenu po mom liku.

Oko te ploče su bila podeljena mišljenja. Ja sam mislio da je dobra, a svi ostali da je loša.

- Računam, imam kad...
Aha. Račun mi je uvek bio jača strana.

Nisam bio fit za tu simultanku.

Stari gvozdeni most je jako naivan. Svakog dana ga bar dva puta pređem na isti fazon.

Negde je semafor zaustavio histerike na trenutak i nastupilo je kratko saobraćajno zatišje.

... zvučalo je ultra-besmisleno...

... iznad kravate je podvaljak bujao kao kiselo testo za krofne...
...Bio je "fini" kao gumba na crvenoj papuči...
...tetkasti pokret... nasmejao se preporučivši svog zubara...

Odocnele udavače i raspuštenice, raspuštenije nego inače...
... Pričala je kao meksički sportski komentator...

- Sve po starom. Ne znam šta te interesuje? Svi su se zaposlili, pošenili, pudavali. Samo ću ja izvisiti. Verenica mi se spičila na motorbiciklu sa prikolicom.

Poslao mi je osmeh iz turšije.
Bilo je šest i deset, kada sam provalio u svoj stan.

Šta da kažem?
Otimao sam se ... Grebao... Vrištao... Zavo u pomoć... Ne vredi ... Bila je jača...

...ovakav restl od dana...

Osadmdesete su uletele u moju galeriju kao nesnosna ekskurzija iz unutračnjosti, rušeći čkrabajući i urezujući svoje inicijale na sve strane.

Nikom ništa nije padalo na pamet. Nema tu govora o pameti.

... regla koji je sedeo kraj njega...

(jogurt revolucija) Šta? Zar je to za revolucionare? Ko je još video Markasa sa perecom i Engelsa kako sisa sok od borovnice.


Sav sam bio nešto Venecija tih dana. Tako star. I tako na vodi. I tako sam tonuo  i tonuo.

Imala je visko obrazovanje i nisko dupe.

Njegova supruga je za njega bila prava svetinja. Zato su prolazili vekovi, a da nije ni pipnuo. Ko jos video da neko .... svog sveca?

..zvonari su se igrali Tarzana...
... na šta se njegov glas spustio na - 20 C.

Bolje da sma se rodio bez onog razdeljka na dupetu, nego bez smisla za humor.

- Volič ti nju...
Slegao sam ramenima , podigao ruku i prislonio sat na uho.
- Pa šta ja znam. Primetio sam da mi sat ubrza svaki put kada je neko pomene.

Uzmuvala se kao mali odlikaš koji je prespavao pretčas.

Izgleda da sam ja svoja najvernija publika.

Da sam država, uzeo bih ti baladu za svoju himnu.

Auto mi je bio u autu.

- Pederu jedan.
- Ako srećo. Nisi ni ti loša

Sve je ličilo na zonu sumraka. Prišavši bliže, bio sam siguran a ću videti sebe kako sedim unutra i već sam odredio maršutu kojom ću trčati do kuće.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...