Zivotna snaga jednog coveka, meri se izmedju ostalog i njegovo sposobnoscu da zaboravlja

Svaki nedeljni slikar - amater, pred belim platnom u trenutku kada mu prinese cetku namocenu u boju, ima potpuno iste sanse kao i Pikaso ili bilo ko drugi ko je stajao tako sam i zamisljan dvoumeci se odakle da krene, a da je sve ostalo samo splet vestine, publiciteta, srecnih okolnosti i tradicije.  [Kapor]


Hrista je djavo pokusao da iskusa, predlozovsi mu da skoci sa najvise kule, a njegov Bog u koga jedino veruje prihvatiti.
Hristov odgovor je bio:
"Ja necu da skacem, jer to bi znacilo da iskusavam Boga i on me sigurno ne bi prihvatio. Moje verovanje je nepobitno."

Osecam potrebu za tobom kao za covekom.

Ljudi su ili prijatelji ili nisu, a na vde monute se ne moze biti prijatelj. [Glembajevi]

Pripadam izgleda onoj vrsti, mislim, koja je osudjena da ljubav neprestano grabi pa i onda kada je stekne, nikada u nju nije potpuno sigurna.

Ko god zamislja da svako voce sazreva u isto vreme kad i jagode, ne zna nista o gorzdju.

Muskaraca nije bilo, ali nismo ni osetili neke poteskoce, jer ih nije ni trebalo. [ Simon De Bovoar]

Takav je zivot, covek cesto mora da se stidi onoga sto je najlepse u njemu i da upravo to sakriva od sveta, pa i od onih koji su mu najblizi. [Andric]

- Sta radi tvoja zalost dok ti spavas?
- Bdi i ceka me. A kad izgubi strpljenje, budi me. [Andric]
Zivotna snaga jednog covekameri se pored ostalog i njegovom sposobnoscu zaboravljanja. [Andric]

Sloboda, puna sloboda to je san kome ponajcesce nije sudjeno da se ostvari, ali jadnik je svaki onaj ko ga nikad nije sanjao. [Andric]

Pa koliko onda vredi zivot, ako je prva proba zivota vec sam zivot?

Ono sto se dogadja samo jednom, kao da se nikada nije dogodilo.

Ljubas se moze roditi i iz jedne metafore.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...