... JER MA S' KIM BIO, COVEK JE TUZNO SAM

Moje srce ne pripada
ni te, ni njemu,
jer uvek je bilo  dovojno moje
da bi pripadalo meni.

Jednoga dana pojescu pepeljaru, ustacu, zaboraviti snove i rci:
"Ustanite! Svi ste optuzeni!"


Da sve sto vidim mogu da opisem i da sve sto osetim umem da izrazim.

Pozivam za svedoka sudnji dan...

... kad ostavim trag mastila na ovoj hartiji sto ceka kao izaziv [ Selimovic]

O Kazanovi
Kako je bio izuzetnog obrazovanja i inteligencije, on nista nije unapred pripremao niti planirao.
Uzimao je zivot  kao kad se toci pivo - kako padne. I to sa sto vise pene...
Svoju genijalnost pustao je u opticaj samo teskim zivotnim situacijama.

Bilo bi mi suvisno da sretnem koga god
Kao reka skrivena smeje se samoca moja.

I mislim zato sam ikada srela koga god,
jer ma s' kim bio, covek je tuzno sam.

Usamljen je i onja kome dusu dam,
usamljena sam i ja i uzalud molim ocima
malo duce u ljudi sto prolaze
               Desanka Maksimovic

"Boze daj mi pravi put
sa prolaznim posrtanjima,
a sa mirom i slavom na kraju
i daj mi mudrosti i hrabrosti
kad mu dajes iskusenje"
 Steva napisao na cokoladi  9. Feb 1990.

Crte duse su lepse, nego crte tela.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...