Citati i reci I

"Pocinjem ovu svoju pricu nizasta. Bez koristi za sebe i druge, iz potrebe koja je jaca od koristi i razuma."
Dervis i smrt, Mesa Selimovic

***
Krik zalutale ptice izgubi se negde u oblacima. U sjecanje se ponovo vrati jedno prohujalo vreme i neke divne noci.
... Ostalo je mnogo toga nedoreceno, prekinuto negde na polovini.Budis se u nekim novim jutrima i mozda te ponekad mutni dani sete.

***
Ove vecri htela sam saznati da li svi vozovi stignu tamo gde jednom krenu? I rasplakala sam sve zvezde i nebo.
Koliko si samo mlad, kao i ovaj mesec, tajanstveni gospodar neba, hazarder i lutalica.

***
Moja ljubav je neunistiva.
Moja ljubav mene unistava.

***
Sto zubori reka ova
kao da se tajnom smesi.
Ko ljubio nikad nije
taj ne moze ni da gresi.

Omiljeni citati
Citati i reci 

Gluvo vreme
u noci presahlih krikova,
kamene sume.

Nijedne zvezde na nebu
da osvetli prazninu
u dusi preplasenog stvora.

Mirirs oluje preti iz daleka,
a camotinja sivim krilima
avetinjski pritiska
u noci presahlih krikova
na pleca
ostavljenog coveka.

***

Ostavicu cvece
umesto oprostajnih reci.

Mhanucu pticama
i to ce liciti na rastanak.

Zustavicu dlanovima kisu
i onda ce biti manje tuzno.

Okrenucu se licem prema njemu
i tako ce manje primetiti da odlazim
Desanka Maksimovic 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...